Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

Φιλία μεταξύ των φύλων δεν υπάρχει. ΤΕΛΟΣ.

Τελικά, δεν ήταν τίποτα από όσα είπες. Δεν ήταν καν η δική μου μικροπρέπεια που με έκανε αόρατη στα μάτια σου.  Μπορεί να σου γυαλισα στην αρχή γιατί έπεσε καταλαθος λίγο φως επάνω μου αλλά στην πραγματικότητα έψαχνες απλώς μια αντανάκλαση αυτού που είχες συνηθίσει να βλέπεις. Και αυτό φυσικά δεν ήμουν εγώ, αλλά εκείνη. Δεν θα έκανε καμία διαφορά ο,τι και να έκανα, ο,τι και να έλεγα, όσο και να προσπαθούσα δεν θα με έβλεπες, γιατί πάντα μπροστά σου είχες εκείνη. Μπορεί να μη το πιστεύεις, μπορεί εκείνη τη μέρα να το κατάλαβες και γι'αυτό να με έδιωξες μακριά ( αν κ αμφιβάλω).

Ξέρεις γιατί τελικά δν δουλεψε ποτέ αυτό με εμάς ? Εκτός από το timing που γενικά γαμιεται. Γιατί όταν εγώ μιλούσα για σένα, εσύ έγραφες για εκείνη. Και ξέρω, πρώτη από όλους εγώ ξέρω, τι σημαίνει να κάθεσαι και να γράφεις για κάποιον...... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: