Σάββατο 16 Απριλίου 2016

Physically attracted.

Θα έρθει μια μέρα, φαντάζομαι, που δεν θα ταράζομαι ακούγοντας το όνομα σου, δεν θα βρίσκω κομμάτια σου παντού, δεν θα με κυνηγάνε όσα ζήσαμε και θα μπορώ να πω ότι προχώρησα παρακάτω.

Όμως, ακόμα και αν καταφέρνω να μένω ψυχραιμη καθώς περνάς από δίπλα μου, δεν νομίζω ότι τίποτα από αυτά θα έχει σημασία όταν μου μιλήσεις. Όταν πεις το όνομα μου κοιτώντας με πάλι με αυτό το βλέμμα. Αν πάλι κατάφερω να μειώσω παλμους και να αναπνέω κανονικά, ίσως και να το ξεπεράσω. Όμως, στο ορκίζομαι αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα με αγγίξεις και θα τραβηχτώ μακριά σου. Ακόμα και αν καταφέρω να σε βγάλω από κάθε γωνιά του μυαλού μου, δεν μπορώ να ξεχάσω την αίσθηση που είχα όταν με άγγιζες.

Θυμάμαι τα χείλη σου, την γλώσσα σου, τα χέρια σου πάνω μου... Δεν νομίζω ότι έχω ξανανιώσει τόσο έντονη έλξη για κάποιον.

Δεν υπάρχουν σχόλια: