Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016

Και εσύ έρχεσαι και φεύγεις όταν θες..













Κοίτα πήρα την μπλούζα που λέγαμε! Όχι επειδή μου είχες πει ότι ήθελες να με βγάλεις, απλά επειδή μου άρεσε. Και όταν την είδα δεν σε σκέφτηκα καθόλου. ΨΕΜΑ.

Και γιατί με βασανίζεις και σχολιάζεις, και δεν μπορείς να στείλεις ένα μήνυμα!
Εχθές είχαμε πάει με την αδερφή μου και βγάλαμε φώτο μέσα στην βροχή και κατέληξα με ένα σκισιμο στο μάτι ( είναι αστείο το πως πραγματικά)  και κοιτούσα στο καθρέφτη την πληγή κ γελούσα γιατί ήξερα ότι αν στο έλεγα θα γελούσες και εσυ. Και θέλω να σου πω και για το καινούριο μου ρολόι γιατί ξέρω πόσο σου αρέσουν τα ρολόγια. Και εχθές κοιτούσα τα μηνύματα μας και γελούσα μόνη μου και αισθανόμουν τόσο όμορφα λες και δν άλλαξε τίποτα.

Θέλω τόσο πολύ να είσαι στη ζωή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: