Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

πες μου ποτε!



δεν έχει πολύ σημασία αλλά κοίτα λίγο την τραγική ειρωνεία! 

κοίτα πόσο τεράστια και απαίσια σύμπτωση μας βρήκε.

Αυτή η καταραμένη φωτογραφία που από όλες όσες είχα αποφάσισες να μου σχολιάσεις και έτσι ξεκίνησαν όλα...
και γιατί να σχολιάσεις σε αυτή?
γιατί να θες να βγεις μαζί μου αφού συνήθως δεν βγαίνεις με κορίτσια για φώτος?
"πες μου ποτεεεε", γεμάτος ενθουσιασμό και τόσο έτοιμος να με γνωρίσεις από το πουθενά.

"Μόνο ένα φιλί, Πόσο κακό μπορεί να κάνει?"

Πες μου αλήθεια, ήθελες να μου δώσεις την απάντηση? Γιατί η ερώτηση μου ήταν ρητορική... Αλήθεια δεν ήθελα να μάθω...

5 σχόλια:

Maria P. είπε...

Αν κρίνω από την επόμενη ανάρτηση, κακό δε σου΄κανε.
Ζήσ'το!
:)

Φιλημένη μες τους Κινηματογράφους είπε...

Δυστυχώς είναι μόνο σκέψεις και όνειρα. Είμαι ακόμα στο τίποτα, ακόμα στην αναμονή. Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη πάντως!

Maria P. είπε...

Έχει κι αυτή η φάση το ενδιαφέρον της.
Ελπίζω να πάνε όλα όπως τα θες!

casper85 είπε...

Αχ αυτά τα φιλιά, τις μεγαλύτερες ζημιές έχουνε κάνει...

Φιλημένη μες τους Κινηματογράφους είπε...

δυστυχώς...!