Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016

Να μη στείλεις



Ναι αλλά γιατί όχι ? Τελικά τι είναι αυτό που θα κάνει την διαφορά. Το να μην το πω σήμερα και να το πω αύριο ή μεθαύριο ή την άλλη εβδομάδα ? Γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να το κρατήσω μέσα μου. Δεν υπάρχει περίπτωση να σε αφήσω να φύγεις χωρίς να μάθεις τι νιώθω. Οτι ακόμα νιώθω!!!!  και να σου πω και κάτι. Κάθομαι και περιμένω να γυρίσεις λες και μου είπες πως θα το κάνεις. Δεν το είπες ποτέ. Εγώ το χρειάστηκα για να μην γίνω χίλια κομμάτια. Αλλά ίσως πρέπει να γίνω. Ίσως έτσι, αν φάω τα μούτρα μου και τα πούμε όλα ξεκάθαρα να καταφέρω να προχωρήσω. 

Η αλήθεια είναι μια. Αν πραγματικά ήθελες να γυρίσεις θα το είχες κάνει τόσες μέρες. Από μήνυμα, από τηλέφωνο, από σήματα καπνού δεν με νοιάζει. Έτσι κ αλλιώς δεν δυσκολεύτηκες να με χωρίσεις με ένα απλό μηνυματάκι και ένα σορρυ. Τι να το κάνω σορρυ σου ρε μαλακα ? Τι να το κάνω ? Γιατί γαμωτο σου με έκανες να νιώσω τόσα και μετά μου λες, σταμάτα να νιώθεις. Δεν σε δικαιολογω άλλο.. Ήσουν υπερδοτικος μαζί μου και μου άνοιξες πολλές πόρτες που δεν θα άνοιγα μόνη μου.. Γαμωτο σου εσύ με έκανες να σε ερωτευτω και να είμαστε μαζί και τρυπωσες με το έτσι θέλω στο κεφάλι μου. Με άγγιξες τόσο βαθιά που δεν ήξερα καν ότι μπορώ να νιώσω. Και τώρα παίζεις μαζί μου. Με κοροϊδεύεις και παραιτείνεις το αναπόφευκτο. Όπως και γω δηλαδή. Αλλά φτάνει. Κουράστηκα να με παίζεις και κουράστηκα να ελπίζω. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: