Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016

Εσύ αυτή κι εγώ.

Δεν με ενοχλεί -πια- το ότι δεν μιλάς. Ούτε θα σε πιέσω να βγαίνουμε, ούτε θέλω να μου δώσεις σημασία ή να γυρίσεις γονατιστός. Το μόνο που μπορεί να με διαλύσει πια είναι ότι με έπαιξες και μόλις είδες εκείνη να φεύγει με πέταξες δίπλα λες και ήμουν το παιχνίδι που δοκίμασες και δεν σου άρεσε. Σαν να μην είχα καν σημασία, ούτε μια ελπίδα να καταλήξουμε μαζί. Και όσο περνούν οι μέρες και βλέπω τι κάνει και τι κάνεις, τόσο επιβεβαιώνομαι.  Γιατί γαμωτο σας, γιατί παίζετε με ανθρώπους απλά επειδή δεν μπορείτε να τα βρείτε μεταξύ σας. Γιατί ψάχνεις πράγματα δικά της σε άλλους ???? Δεν θα τα βρεις!!!!!!

Και μου έλεγες πως δεν σου αρέσει το one-night-stand επειδή κάποιος καταλήγει πληγωμενος και χρησιμοποιημένος. Αλλά στη δική μου περίπτωση τι συνέβη ?? Δεν με χρησιμοποιησες ? Δεν ήμουν το rebound σου ? Δεν ήρθα μόνο και μόνο για να γεμίσω τη θέση της ???

Ίσως αυτό εννοούσες με το " δεν ήθελα να σε χρησιμοποιώ " τώρα το μήνυμα σου βγάζει τόσο νόημα. Δεν μπορούσα να σε βοηθήσω γιατί δεν ήθελες τη δική μου βοήθεια, δεν ήθελες τα δικά μου μηνύματα. Ξέρω πως είναι. Και γω πια όταν ακούω μηνύματα άλλων πάντα εύχομαι να είσαι εσύ. Όχι ότι δν τους αγαπώ ή δεν θέλω να τους μιλήσω αλλά εσύ..το δικό σου μήνυμα είναι κάτι διαφορετικό. Το περιμένω και ποτέ δεν έρχεται δυστυχώς. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: