Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2015

σαν να σε ακούω.


Ποτέ μου δε σου είπα δικός σου για πάντα
Αντίθετα σου έλεγα δεν είμαι εγώ
Αυτός που θα μπορέσεις μαζί του ν’ αράξεις
Λυπάμαι δεν μπορώ να μείνω άλλο εδώ

Δεν είναι ότι ψάχνω να βρω κάτι άλλο
Και ότι δε σε θέλω μωρό μου άλλο πια
Δεν ξέρω τι με κάνει να το βάζω στα ποδιά
Και τώρα όπου με βγάλει φεύγω πιο μακριά

Γι’ αυτό πιες, σ’ ό,τι είχαμε ζήσει μέχρι χτες
Σ’ όλες τις ωραίες μας στιγμές, βρίσε με ακόμα αν το θες
Μην κλάψεις μόνο και πες, πες πως δε με γνώρισες ποτέ
ήταν οι καλύτερες στιγμές, που θα μείνουν πάντα ζωντανές
Πες πως δε μ’ είδες ποτέ ω ω ω
Πες πως δε με είχες ποτέ ω ω ω

Στη σκέψη μου θα είσαι για πάντα μικρό μου
Μακάρι να μπορούσα ν’ αντισταθώ
Στη μοίρα που ζητάει να είμαι μονάχος
Μα άργησα και τώρα πρέπει να βιαστώ

Γι’ αυτό πιες...

Πιες, σ’ ό,τι είχαμε ζήσει μέχρι χτες
Σ’ όλες τις ωραίες μας στιγμές, βρίσε με ακόμα αν το θες
Μην κλάψεις μόνο και πες, πες πως δε με γνώρισες ποτέ
Ήταν οι καλύτερες στιγμές, που θα μείνουν πάντα ζωντανές
Πες πως δε μ’ είχες ποτέ

Δεν υπάρχουν σχόλια: