Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

κι αν θα χαθώ σε ποιον θα λείψω.


Όλον αυτό το καιρό εύχομαι για ένα θαύμα που θα με ξεκολλήσει από εδώ και θα με στείλει και στην πιο απομονωμένη άκρη της Αφρικής με 10 ανθρώπους που δεν μιλούν την γλώσσα μου και δεν ξέρουν το όνομα μου. Αν μπορώ και να τους βοηθήσω ακόμα καλύτερα. Ναι τα κίνητρα μου είναι τελείως εγωιστικά αλλά αν κάποιος εμφανιζόταν τώρα και μου έλεγε θα σε στείλω σε ένα μέρος που δεν το έχει ο χάρτης να κουβαλάς νερό ή οτιδήποτε, θα το έκανα. Και ο λόγος που θα το έκανα είναι πολύ απλός. Χρειάζομαι χρόνο μακρυά από όλους και από όλα να αδειάσει το μυαλό μου και η ψυχή μου από τα πάντα. Καλά και άσχημα. Να αδειάσω από τους άλλους για να βρω εμένα.

Νομίζω οτι ο καλύτερος τρόπος για να βρεις/θεραπεύσεις τον εαυτό σου είναι βοηθώντας κάποιον άλλον. Μου έχει κολλήσει αυτή η ιδέα στο κεφάλι εδώ και καιρό. Μακάρι να έφευγα αύριο κιόλας.. Μακάρι να έφευγα.. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: