Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

When you look at me like that my darling, what did you expect.

Θυμάμαι που σου έλεγα πως πέρα από όλα τα στραβά του και τα λάθη του ο LG κάθε φορά που ήμασταν μαζί με κοιτούσε στα μάτια. Ξέρω ακούγεται χαζό και ίσως αυτονόητο αλλά πίστεψε με δεν είναι! Δεν είναι σύνηθες κάποιος να σε κοιτάει στα μάτια χωρίς να φοβάται όταν σου μιλάει. Μου άρεσε πολύ ακόμα και αν κοκκίνιζα και κοιτούσα συνεχώς αλλού. Πόσο μετανιώνω που σου είπα για εκείνον. Δεν αξιζες να ξέρεις τι έκανε, ούτε να έχεις πατημα να τον κοροϊδεύεις. Ήσουν τόσο χειρότερος από εκείνον... Θλιβερό.  Ακόμα πιο θλιβερό είναι το γεγονός ότι από τότε που στο είπα με κοιτάς τόσο έντονα και επίμονα και εγώ μουδιάζω. Το βλέμμα σου είναι σαν ναρκωτικό. Μπορείς να μου ζητήσεις οτιδήποτε όταν με κοιτάς έτσι και δν θα σου αρνηθώ ποτέ. Λογικά το γνωρίζεις ήδη αυτό. Λογικά έχεις καταλάβει ότι δεν μπορώ να σου πω όχι και σου αρέσει. Σίγουρα, και μένα θα μου άρεσε. Έλα λοιπόν, ζήτα μου άλλο ένα κομμάτι της ψυχής μου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: